Saturday, May 30, 2009

Boat Asia-2nd Edition

Arini aku bermurah ati tuk smbg citer psl Boat Asia kat Singapore ritu......So, jom nikmati gmbo2 dibawah yer.....malas nak citer byk...korg tgk jerla gambo dibawah ni....



1)Pepehal, bergambor dulu sebelum pengunjung dtg yer.......(Comei gak yer aku ni.....wekekekekekkee......angkat bakul sendiri)

2) Gi jenjalan ker booth lain dulu sebelum stat keje...actually thn ni Boat Asia Exhibition combine ngan Dive Exhibition....mmg syok ler kepada kitorg yg mmg nak mencari baju mandi.......ader satu booth tu dia mmg lelong giler2 baju mandi dia.....sehelai baju mandi dia lelong Singapore Dolar 10 - 15 jer...jemana Oneii plak tu...aku ni plak mmg dah terkenal ngan kaki shopping, aper lg rembat 2 psg tuk aku n 2 psg tuk my beloved hubby ler....tp aku kelupaan plak nk snap gmbo baju...pstu aku ader blikan my hubby floating bag berege Singapore Dolar 12 jer......Beg tu sgt berguna kepada sesaper yg nk masuk air coz bag tu kalis air......mmg sesuai ler tuk En Ahmad Hairul yg skang ni dgn hobi kegilaan menjadi Nelayan berjaya.....(ok ler tu dr Hobi dia suka cari Pompuan, susah gak aku nnt kan......xper la bang, skang ni dah bertmbh plak hobi kearah bermain Golf......Org redha selalu ditinggalkan duk umah sorg2....heheheheeh...org pun leh ler g shopping sepuas2nyer......hehehheheheee...Thanks coz menjadi sumber kewangan tuk org g shopping)

3) Bergambo ngan ikan plak...alamak besonyer ikan ni.......Abg, tlg selamat kan org.........


4) APA!!!!!!!Yayan nak tangkap ikan tu??????Hati2 yayan, nnt ikan tu makan tangan ko



5) Hahahahahaa....ni aderla hasil tangkapan dari Mirul....Kantoi!!!!aku ngan kak Lin tgh kira duit syiling yg byk itu.......



6) Tgk...tgh keje pun leh diorg amik gambo lg.........Dah penat mase ni(muka dah terbarai)....tp bak kata Boss...kena sentiasa senyum.....xnampak ker aku tgh senyum tu wei kengkawan....


7) Ni gambo kat luar tempat exhibition tu........aku berdiri atas pontoon ler tu...yang separa bulat tu Clubhouse kat Kapple Bay Marina tu....



8) Ni kitorg berjalan nk masuk tempat seme yacht n boat berth............................Jom kawan2, kita g tgk super yacht



9) Gambo kat atas ni name dia Kapten Marina, dia ni ler Kapten Melayu Pompuan Pertama.....


10) Aku ngan yayan tgh berposing kat water feature.....


11) Sempat lg tu aku n Kak Lin nyelit kat belakang

12) Posing...posing...dan posing lg...
13) Ok...pilih butt saper yg plh mengancam.......huhuhuhu.................

14) Ok...ni gambo terakhir...tu aku tgh ucap selamat Tinggal...ermmmm, bila la aku nk ader private heli yer......heheheheeee

Bye.....bye...Jumpa lg tahun Depan yer........
Note: Boat Asia ni diadakan setiap setahun sekali cuma tempat jer berbeza2....hope tahun depan wat kat tempat lain plak...so leh ler aku g jauh sikit...heheheeee



























































































No comments:

Post a Comment